Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Práva při reklamaci vozidla z autobazaru

12.7.2018

Reklamace automobilu

Dobrý den, 22.06.2018 jsem zakoupili ojeté vozidlo. Když jsem na tom ujeli cca 2000 km tak začal cvakat motor. Auto jsme okamžitě odstavily a kontaktovala jsem autobazar ( 05.07.2017. Ten ať mu zavolám v neděli 8.7.2018 že by si pro auto přijel.... Pak navrhl že máme udělat výměnu oleje ať to odvezu autoservisu.To jsem udělali a po dojetí domu opět motor cvaká. opět jsem kontaktovala autobazar. Ten požaduje aby jsme nechali auto píchnou na diagnostiku. Chci se zeptat co mohu požadovat na co mám právo. na co ne. Mám to nahlásit jako reklamaci? Mohu odstoupit od smlouvy a požadovat peníze zpět?? prosím můžete mi poradit.... Děkuji

Dobrý den,

v uvedeném případě bude záležet na povaze závady v automobilu. Pokud závada nemohla být odhalena ihned při převzetí vozidla, reklamujte ji u prodávajícího. Pokud vada nebude odpovídat opotřebení a stáří vozidla, můžete po prodejci požadovat slevu z kupní ceny nebo odstranění vady. Pokud se bude závada opakovat anebo se na automobilu vyskytne větší počet vad, můžete požadovat odstoupení od kupní smlouvy. Určitě ale lze doporučit vozidlo přímo reklamovat u prodejce a nedávat do servisu třetím osobám.

S pozdravem

Vaše nároky.cz