Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace auta po seznámení s veškerými vadami

14.6.2018

Reklamace automobilu

Dobrý den, cca před dvěma měsíci jsem prodal auto vw golf 4 rok výroby 1998 s tím, že slečna která auto kupovala přišla se svým mechanikem. Vzal sem je na cca 10km dlouhou skušební jízdu. Po jízdě sem jim řekl všechno co vím, že nejde občas otevřít na central kufr, že vyhřívana sedačka řidiče spíše nefunguje než funguje ale taky to nejhlavnější,že má auto zvýšenou spotřebu oleje. Všechno co jako lajk o tom autě vím sem zahrnul do smlouvy hlavně to že auto si vezme 4 az 5 litru oleje cca na 3000 km. Auto sem měl necelých 9 let a bylo o něj vždy postaráno. Ke spotřebě oleje mi bylo řečeno že se to ani nevyplatí opravovat. Takže sem pár let olej akorát dolíval. I toto sem kupující řekl a i sám sem jí doporučil jenom dolívat . Teď po dvou měsících mi volala,že chce vrátit peníze protože když vyménili olejový filtr a olej tak teče přes pístní kroužky a jde to do výfuku a podle jejich známých je oprava cca za 20000kč. No tak by mě zajímal váš názor protože ja nesouhlasím s vrácením peněz. A jestli to bude nezbytné budu chtít ať to dá kupujíci k soudu. Děkuji za názor.

Dobrý den,

bohužel nemáme k dispozici Vaši smlouvu, tudíž nelze zcela jednoznačně situaci posoudit. Nicméně pakliže jste prodával automobil úhrnkem (tzn. jak stojí a leží), jdou vady k tíži nabyvatele. To však neplatí o vlastnostech, o nichž byste prohlásil, že je automobil má, nebo které si nový kupující vymínil.

S pozdravem

Vaše nároky.cz