Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace bazénu

22.10.2018

Reklamace zboží

Ddobrý den v roce 2012 jsem koupil bazén v záruční době v roce 2014 jsem ho reklamoval - popraskal a byla provedena výmněna za nový, V roce 2016 bazém opět popraskal - vada materiálu. Reklamace byl opět uznána a bazén automaticky vymněněn bez návrhu možnosti vrácení peněz nebo nového bazénu. Letos bazén opět popraskal a reklamace byla zamítnuta. Je reklamace správně vyřešena??

Dobrý den,

bohužel důvodnost zamítnutí reklamace nejsme schopni posoudit, jelikož se v tomto případě jedná o odbornou otázku, k jejímuž zodpovězení je kvalifikovaný spíše znalec. Co se týče včasnosti reklamace, tak záleží na tom, zda byla uplatněna do dvou let od vyřízení reklamace v roce 2016. Pokud by reklamace byla uznána a jednalo by se u všech reklamací o stejnou vadu, musel by Vám prodejce při třetí reklamaci umožnit i odstoupení od smlouvy. Pokud by se však jednalo o jinou vadu, záležel by způsob vyřízení reklamace stále na prodejci.

S pozdravem,

Vaše nároky.cz