Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamace poškozeného stolu

29.6.2017

Reklamace zboží

Dobrý den, v e-shopu jsme zakoupili soupravu zahradního nábytku, obal při přepravě nebyl poškozen, nicméně při rozbalení stolu jsme zjistili, že je stůl prasklý. Prodejce po nás chce obal, ale ten jsme vyhodili, jelikož poškozený nebyl. Zaslali jsme i fotografie poškozeného stolu. Prodejce napsal, že jelikož se jedná o mechanické zboží musíme doložit obal a bez něj nám přepravce ani dodavatel reklamaci neuzná. Stůl je demontovaný, tak jak nám ho dodali. Můžete mi prosím poradit, jak postupovat? Děkuji

Vážená paní,

V případě reklamace zboží není třeba toto reklamovat spolu s původním obalem, ani s účtenkou (je třeba pouze doložit platbu např. z výpisu z účtu). Jestliže po Vás prodejce originální obal vyžaduje, činí tak neprávem a bylo by možno podat podnět na ČOI. S touto informací můžete prodejce seznámit, pravděpodobně pak bude mnohem vstřícnější. Dále můžete postupovat tak, že zboží spolu s reklamačním protokolem zašlete na své náklady zpět prodejci s tím, že je posléze po něm budete vymáhat.

S pozdravem,

Vaše nároky