Reklamace/e-shopy:Reklamace vyúčtování služeb u operátora
8.2.2017
Dobrý den, mám tarif u společnosti T-mobile. Malý syn mi během 8 dnů na telefonu přes mplatbu prohrál 9000 Kč. Volala jsem na operátora s dotazem proč mne neupozornili na zvýšenou útratu. Paní mi řekla, že upozornění běžně posílají, ale pokud dojde k útratě větší částky a stane se tak třeba jen jednou, nemusí si toho jejich počítač všimnout a zprávu s upozorněním mi tím pádem nepřijde. Na to jsem paní upozornila, že tyto platby přes mplatbu probíhaly osm dní, což by měla být dostatečně dlouhá doba, na to aby si toho jejich počítač všimnul a zvýšené výdaje mě upozornil. Mám v této situaci možnost podat reklamaci za vyúčtování? Děkuji Nová
Dobrý den,
v tomto případě Vám mohu doporučit pouze podat reklamaci vyúčtování u poskytovatele služeb, tedy u společnosti T-Mobile. V daném případě shledávám možnost prohlásit jednání Vašeho dítěte za neplatné, neboť jednalo dítě, které není plně svéprávné a jeho jednání tak nikoho nezavazuje, nicméně bude velice obtížné toto prokázat, kdo měl k Vašemu mobilnímu telefonu přístup a kdo z něj dané služby platil. Bude tak tedy na poskytovateli služeb, zda Vaší argumentaci uvěří a bude považovat jednání za neplatné.
S pozdravem
Vaše nároky.cz
Zpět do Reklamace/e-shopy