Právo na vaší straně

Reklamace/e-shopy: Reklamovaná bunda nedorazila

22.2.2018

Reklamace zboží

Reklamace oblečení. Dobrý den, reklamovala jsem u jednoho eshopu bundu, na které se nám vytrhl po krátkém nošení zip na obou kapsách. Bylo mi řečeno, že není reklamace uznána z důvodu nesprávné manipulace. Ale v rámci zachování dobrých vztahů mi bundu nechají opravit a odešlou. Reklamaci jsem posílala 10.1. a přijali jí 12.1. Bundu mi dle informací odeslali 5.2., bohužel se zasekla někde na poště a nedorazila. Vše jsem s nimi řešila, ale marně. Balíček visí někde na poště a já nemám ani bundu ani peníze. Mohu po firmě žádat vrácení peněz anebo musím počkat, až vyřeší problém s poštou a pak mi balíček buď zašlou nebo vrátí peníze? Díky a odpověď. :)

Dobrý den,

obáváme se, že dle zákona součástí vyřízení reklamace není i doručení ke spotřebiteli, ale vyřízení a odeslání věci jako takové, což eshop provedl. Budete tedy muset bohužel vyčkat na vyřešení problému s poštou.

S pozdravem
Vaše nároky.cz